2017. január 19., csütörtök

A francia nő

Kerestem. Látni akartam, ki az akiről könyveket és forgatókönyveket írnak, beszélnek, emlékeznek, hivatkoznak és a többi, és a többi ...
Ahogy a szobába értünk már kapcsoltuk is a tévét. A híradósok öregek, kövérek, ráncosak. Én kérek elnézést. Mintha sem egy fodrász sem egy sminkes nem lenne a stúdióban. Az élő műsorokban a török, a néger, azaz az afro és afroamerikai, arab és a többi és a többi.
A pékségek kialvatlanul kócos pultosai kritikán aluliak. És a kiszolgálónők. Na ők sem franciák! 
Szóval annyira ellestem volna valami trükköt! Valamit, valamit kerestem, valamit nagyon nem találtam meg.
Hol vagytok ti francia nők? Se Párizsban sem az Alpokban nem láttalak benneteket. 


Pedig ilyennek gondollak! A képet a világhálón találtam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése