2017. január 29., vasárnap

Köldökcsakra avagy Manipúra


A köldök felett nagyjából kétujjnyival van az elhelyezkedése. Eleme a tűz. Színe a sárga. (Nem véletlenül indultam ma sárga pólóban tanulni és gyakorolni.) 
Akinek gyakori emésztési panaszai vannak, aki cukorbeteg, azoknak mind mind a köldök csakrájukat kell(ene) megerősíteniük.
Ezek az emberek azok, akik soha nem mondanak nemet és azt hiszik, hogy ők azért születtek, hogy másokat szolgáljanak és ne legyen egyéni céljuk. Áhh, semmi dolgom, mit tehetek érted? még akkor is, ha valahol egy órán belül ott kell lennem, de én lemondom a saját programom, miattad. Ezért én egyre betegebb leszek, de énnekem ez jó! Mindig mindent alárendelnek egy másik ember akaratának. Ez már az az alázat, amikor nem szeretem annyira önmagam, hogy tudjak nemet mondani.
Illat: levendula.
...
Ugye nem is akkora hülyeség, hogy amikor azt mondja nekem a cukorbeteg, hogy nem tud aludni, az én válaszom az, hogy párologtass levendulát.
Mindennek oka van. És minden állandóan változik.
... 
Megerősítő mondatok:
 Bátran cselekszem. Bátor és erős vagyok. Véghezviszem, amit eltervezek. Kiállok magamért. Befejezem, amibe belekezdek. Az univerzum ereje átáramlik rajtam. Végtelen erő áll rendelkezésemre. Mindent elsöprő erő lakik bennem. Bármire képes vagyok.
....................................................................................................................................................
Szoktam mondani, hogy semmi sem lehetetlen. Vizualizáld, amit szeretnél és bekövetkezik. Kicsit hülyének szoktak nézni, mikor elmondom, hogy minden este úgy feküdj le, hogy ott vagy ahol szeretnél, azt csinálod, amit szeretnél, veled van az, akit szeretnél és hidd el bekövetkezik!

Talán nem véletlen, véletlenek márpedig nincsenek!, hogy kora ősztől késő tavaszig gyertyákat égetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése