2017. február 16., csütörtök

Zabkása

A bejegyzés címe az esetem a zabkásával címet is viselhetné. Szóval, hallom amikor azt mondja, hogy nem tudnak lekattanni a zabkásáról, naponta pakolja a lányának is az iskolába.
Hallgatom a rádióban is a zabkása egészséges mivoltát, meg, hogy egészséges, eltelít, fogyókúrás, stb. Végig valami lisztté őrölt zabban gondolkodom.
Mivel soha nem kóstoltam sem müzlit sem zabpelyhet tejben, így kellett egy év mire megkérdeztem, hogy árulja már el valaki mi az a zabkása?

- 100g zabpehely
- 2 deci víz
- 3 deci tej

Főzd össze, majd tegyél egy tálkába, erdei gyümölcsöt, öntsd rá. Hagyd kihűlni, a tetejére is tehetsz ugyanezt. Én egy kevés fahéjjal ízesítettem. És .... reggel 9-kor fogyasztottam, délután kettő van és bár főztem ki tésztát, sütöttem natúr húst, egyáltalán nem éreztem, hogy nekem is kellene ennem. 




Annyi receptet meséltek a maggal megszórttól a dióval díszítettig, hogy úgy döntöttem, hogy akkor bevezetem az étrendünkbe őkelmét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése