2018. február 7., szerda

Az újrakezdés


Három hónap jóga nélkül. Ott volt velem mindennap a tudat, hogy ahogy időm engedi újra kézen fogom. Tudtam, hogy nincs vége csupán szünetel. 
Nem hallom meg az ébresztőórát. Lehet ez egy jel? Sötét van és a hó is szállingózik. De! Ha egyszer elhatározok valamit, akkor azt meg is valósítom. Szóval elindulok. Iyengar de jó, hogy találkoztam veled.

Ismerősként üdvözölnek a lányok is és az oktató is. Tudod ez nem az a hely, ahol a veled egykorúak Szabóné-ként mutatkoznak be. Itt olyan, mintha hazajönnél. Ide megérkezel. Nem baj, ha csak húszas vagy és az sem, ha ötvenes. Itt együtt áramoltok. Mindenki önmagával elfoglalva, senki nem nézi a másikat csak azt érzi, hogy vannak mellette és ez a közös erőfeszítés, csodákra képes.

Valószínű izomlázam lesz. Nagyon valószínű, de megérdemlem. Ahhoz, hogy jól érezd magad a bőrödben, napi mozgás szükséges. Te is tudod, én is tudom. Akkor miért nem tartjuk be? Én a tegnappal újrakezdtem. És te?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése