2018. február 9., péntek

Én igen nagy vétkem


El kell mondanom valamit. Függő vagyok. Könyvfüggő. Pontosan tudom, hogy e könyvben is lehet olvasni. Úgy is olvasok, DE! ha már nem nézek tévét, akkor ne kelljen rontanom a szemem az ipaden való olvasással. Olvasok. Naponta. És folyamatosan rendelem és rendelem a könyveket. Előjegyeztetem őket és ahogy az antikváriumba kerülnek, lecsapok rájuk!

És micsoda öröm ez nekem! Gyerekkoromban kezdődött a függőségem, ami azóta is tart. Pedig, sokszor elmondták a barátok, hogy nem divat ennyi könyv!? Mert a minimál a divat a lakberendezésben. Csak azt nem értem, egy háziolvasmány vagy hallottam valakitől valamit kapcsán miért én vagyok az akit azonnal felhívnak! 

Ez a február annyira szürke. Úgy hiányzik az utazás. Minden könyv egy utazás. Most éppen Mariazellben jártam. Mária cellában. Nem vagyok vallásos, de ahogy a bakancslistámon van egy zarándoklat, úgy most Mariazellt is felvettem eme listára. 

Nők. 5 nő élettörténete. És az erdélyi pincér. És a hoteltulajdonos. És az író. Öt életút, inkább hat életút. És a nagy utazás. Hogy vannak emberek, akik hisznek abban, hogy egy út megváltoztathatja sorsukat. És aki hisz ebben, annak meg is változik a sorsa!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése