2018. február 15., csütörtök

Terápia Csütörtök


Egy hét alatt olvastam el négy könyvet. Szemüveggel olvasok, így sikeresen el is fáradtak a szemeim. Valamit valamiért. Közben tele vagyok tervekkel, és tudom, hogy mennyi újat szeretnék tanulni, tapasztalni, mégis, mindig utolsó percben közbejön valami nem várt fordulat.
Szerintem valamikor a könyvekkel kezdődött ez a nyelvek iránti hobbi nálam. Emlékszem, amikor fekete bakelit lemezes változatban hozzám került a Czobor-Horlai féle angol nyelvkönyv.



Rá is kerestem, lehet így könnyebben emlékszel te is rá. Bár egészen biztosan megvannak a lemezek is a padláson, a könyv a mai napig a dolgozóban a polcon. Néha, ha nosztalgiázom előveszem.



Rengeteget tanultam és tanulok, olvastam és olvasok, a mai napig érdekel a nyelv és ezért hallgatok afroamerikai vagy ausztrál dialektust is ha egy mód van rá, hetente. Ha van függőségem, akkor az tuti az angol. Érdekes, hogy "különtanárhoz" sohasem jártam. Ha autodidakta módon nem sikerült több napi könyvtár látogatás után sem felfednem valami kis angol titkot, a megoldás személyesen biztosan megérkezett. Mivel, ez a szerelem negyven egynehány éves, mai napig, ha valami baj vagy gond van, azonnal visszanyúlok a gyökerekhez és többet tanítok kevesebbet gondolkodok. Mivel ez egy hobbi, amiből meg lehet élni!, nem vagyok kényszer tanár, de bennem van az a plusz, amivel meg tudom szerettetni a nyelvet. És mindez egy első könyvvel kezdődött és két doboz lemezzel és  bár már akkor tanultam két nyelven, angolul egyedül kezdtem el a tanulást.
Az évek során természetesen, volt némi kihívás német vagy éppen francia korrepetálás szintjén, de az angol mániám mindig előtérben maradt.
Hogy miért írtam erről? Mert ma terápián vagyok. Mert évek óta egyre jobban érdekel az anatómia, a gerinc, az emberi test, a jóga, a spirituális és a gyakorlati rész, a meditáció és tanulni akarok, hogy az angol mellett vagy angolul valami egészen mást is taníthassak. Kutatok, keresek, vágy az van, de nagyon drágák a képzések, ezért még az internet, a könyvek, workshopok a számomra elérhetők, de egyre jobban szeretném elmélyíteni az ismereteimet, ...
Keresek, kutatok, hol találok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése