2012. június 8., péntek

23.het

Nezem a naptaram. 23.heten tartunk. Hova futnak igy a hetek? Magamnak megigertem, hogy legalabb avagy minimum hetente egyszer ossznepi tornazom. A pilateszt valasztotam januarban. Es, ott a szam a naptaramban, hogy 18, azaz csak! 18 oran vettem reszt. Persze, hogy meglehet magyarazni. Mondjuk voltam egy 4 oras workshopon, marmint pilateszen. Bringaztam, turaztam, de az igeret szep szo, ha megtartjak ugy jo, kedves E.! Es mivel a muvelodesi hazak nyarra bezarnak a szamokon mar nem tudsz szepiteni. Vagy megis?
Mentegetem magam, amiota Szovatan megfogott a Z, mint zumba hangulata, na azota zumbara van a lanyommal kozos berletem.  Mar 4X voltunk egyutt zumbazni. De jo ezt az egyuttet leirni. Es akkor 18+4=22! Es a 22, majdnem 23!
Feeling! Azaz, az erzes. Fergeteges. Orias tornateremben, legalabb negyvenen. Szol a spanyol vagy a portugal zene, az oktato tancol a szinpadon es te megprobalod kovetni a mozdulatait. Vannak sovanyak es koverek. Tinik es hatvanasok. Ki, ki vermerseklete es ereje tudataban, kiizzadasig tombol, tapsol, vigad. Nana, hogy kell ez a magyar noknek. Ugye TE is tudod, kedves olvasom, hogy sajnos, MI magyarok NEM tudunk mosolyogni.
Sosem keso megtanulni.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése