2012. június 23., szombat

KORNATI


Kirandulunk. Hajoval. 140 lakatlan sziget, felfedezesre var. Ez a kapitanyunk haza, a Nemzeti Park bejaratanal.

 Egy katamaran avagy jacht, amikoris az idegenvezeto megjegyzi, hogy Bill Gates vagy akar Abramovics is itt lehet, mert mindkettojuk nyari allomasa ezen hely. A mi ladikunk a bal sarokban.


Lenyugozo taj.


A tengertol 300 meterre, romok. Engem nem tudtak meggyozni, hogy ezeket nem most epitette az ember;
 

Es meg egy kep. Mert annyira gyonyoru.


Termeszetesen, szerettunk volna hajozni. Ezert a kikotoben alkudoztam. Meg is jegyezte a lanyom, hogy nem erti, hogyan lehet 40 szzalekot alkudni. Valaszoltam ra, ha majd neki is lesz gyereke, ha majd nem lesz sok penze, de csodat azt latni szeretne majd megerti. Es ha a hajoztatonak igy is nem erne meg, hat nem vinne el, ugyebar. A csucs az volt, mikor fizetni szeretnek, de szol a ferjem, hogy akkor, ha nem latunk delfineket, akkor visszajar a penzunk. Az esely 5 szazalek mondtak. A viccet, mar egyik gyerek sem dijazta.

LATTUNK DELFINEKET! MERT HISZEM, HOGY VAN A KEPZELETNEK TEREMTO EREJE. EGESZ EJJEL KONCENTRALTAM, ANNYIRA AKARTAM. KEKEK. ES KETTEN FICANKOLNAK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése