2012. június 8., péntek

Epres suti


 Újra finom sütit alkottam. Megosztom:
Hozzávalók: 2 pohár tejföl, 2 zacskó tejszínhab, Én Hulala tejszínt használok-a gyermekem allergiája miatt, 1 citrom lereszelt héja és leve, 2 zacskó babapiskóta, porcukor-ízlés szerint!, négyszögletü tál,400g eper.
Felverem a tejszinhabot, beleöntöm a citromlevet és a lereszelt citrom héjat, hozzákeverem a tejfölt-majd ízesítem porcukorral. Az epreket négybevágom és én bizony habbá kevertem e módon az egész masszát.
Tál elő, masszát simítok az aljára, majd egy sor piskóta következik, újra massza és piskóta átlósan, a tetején a masszát félbevágott eperrel díszítem, így olyan, mint egy torta! EGY NAPIG PIHENTETEM A HÜTŐBEN! Ezalatt magába szívja az eperhabot a piskóta. Nyami, nyami-biztosan meggyesen és barackosan is megcsinálom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése