2013. október 25., péntek

2013.október 8.

Nem tudom még mennyit bir elviselni az ember? Mondjuk, egyik hozzátartozója újra kórházban van. Látogatni indul az egyetlen szabadnapján, KEDDEN. A cimből is látszik, hogy ez a pontos történés ideje. A Thököly útról befordul sokadmagával a Garay tér felé. Nagyon lassan csurognak az autók, amikor arra lesz figyelmes, hogy balról, minden előzetes jelzés nélkül, elindul egy autó az ő autója felé. Felüvölt az ember, mert ez az első reakciója, megáll és dudál. Az ütközés megtörténik. Az elinduló autó visszaáll, a telefonom a kezemben és fotózok (akkor még nem tudom, miért?). Kiugrik, két overállos, tetovált, tizenéves suhanc. Barnabőrűek! Roma származásuak! Orditanak, hogy nincs semmi baja az autómnak, egy karcolás, hajtsak tovább! Szeretnék kiszállni, de akad az ajtóm, nagy kattanással, kiszállok. A mögöttem lévő autósor dudál, tülköl, de egyetlen FÉRFI, nincs, aki kiszállna és odajönne! Közben pillanatok alatt a vezető gyerek visszaugrik és manőverezik az autóval. Én, szemben 2 roma tinédzserrel, kérdezem, ugye nem akartok elszökni, lefényképeztelek, mondom! Dehogy, álljak a helyükre, ők a járdára tolatnak, hadd menjen az autósor és elegáns mozdulattal elhajtanak röhögve, integetve!
Hivom a 112-t! 13, azaz tizenhárom perc alatt megérkezik a rendőrség! Ez a tizenhárom perc elég volt arra, hogy mellém parkoljon valaki, majd a semmiből megjelenjen egy bizonyos autó és rákattintsa a kerékbilincset! Az egészet csupán úgy észleltem, mint egy filmet! 
Reszket még a kezemben a telefon, amikor megmutatom a fotót a kiérkező rendőrnek! De tudom, ha ez a mellettem lévő eset megtörténhetett VAN kamera. Pontosan egy kamera alatt történt az én esetem is!  
Jegyzőkönyv készül,( kb. százezer forintos kár), amiből nem kapok példányt, majd megkeres a rendőrség.
Mig, irjuk a jegyzőkönyvet, sok autó elhalad mellettünk. Az intézkedő rendőrnek, többen beszólnak, hogy -.ne bűntesd meg a NŐT!-
Nem igazán nyugodt lelki és idegállapotban érkezem meg a kórházba.
----
Ma, azaz 2013.október 25.-én meghallgatáson jártam a VII. kerületi Rendőrségen. Két rossz hirem van. Megtalálták az autó tulajdonosát, NŐ és Szabolcs megyei. A másik érdekes dolog!!! az autón !!!nincs!!! Kötelező Felelősség Biztositás. Namármost kérdezem én, mint magyar állampolgár- Ha valami kötelező, akkor az nem vonatkozik mindenkire?- Érdekelne, hogy 2013-ban ez az állapot, hogyan is lehetséges? A károm előzetes MABISZ becslés szerint 150.000,- azaz egyszázötvenezer forint. Ki tériti meg? és mikor?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése