2013. október 21., hétfő

Sirjak vagy nevessek?

Lassan orditok, hogy még ez is? Mi jöhet még?
Csörög a telefon, bizonyos végrehajtó, Elmű, azaz villamosművek felé tartozásom van !!!
Mondom ez lehetetlen, jaj, nem ott ahol most lakom! Nem, nem, nem.
2007-ben eladott telek !!! Nincs azóta sem fizetve a rendszerhasználati dij, mert telken áramot, ugye nem használ senki, szerencsére ...
És, lehet, hogy én eladtam a telket és az ügyvéd rögzitette az óraállásokat, de nem került le a nevemről a szolgáltatónál az óra, tehát 2007-től 2013-ig nekem, !NEKEM! kell fizetnem! 
És, kérdezem miért nem küldött erről nekem VALAKI levelet vagy felszólitást! 
Küldtek, az eladott telek cimére, oda, ahol postaláda sincs, de kérdezem, ha elad valaki valamit, jelen esetben egy telket, visszajárogat ellenőrizni?!
DE ÉRDEKES? HOGY A HETEDIK  ÉVBEN AZONNAL MEGTALÁLTAK, UGYANIS NEM TITKOS SEM A CIMEM SEM A TELEFONSZÁMOM!
Ha, holnap nem jelentkeznék, belehaltam az életbe ...  

.....
Az elmúlt 5 percben a következő üzenetet kaptam! És ez nem vicc!!!
Három havi gyerektartással akkor is jössz, ha nem válaszolsz!
Tel: 0620383 17..

Ki szórakozik velem? NŐ vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése