2013. október 15., kedd

Nők Lapja, a nyomtatott

Régen nem telhetett úgy el hét, hogy ne olvassam el. Napokra bontottam az olvasnivalót, mert volt mit olvasni benne és elgondolkodtató, megemésztendő cikekkel, riportokkal volt tele. Aztán már lemondtam az előfizetést, elajándékoztam többéves gyűjteményem. Több évtizedes gyűjteményem. Nagyon ritkán, ma is belenézek ... de majdhogynem pletykalap lett belőle. Történt, ami megtörtént a vörös ruhás Andie Macdowell cimlapos példány került a kezembe. Meglepődtem! Újra megtelt tartalommal a lap. Élveztem, az olvasását. Erőt adott. Valami új, ami előhozta a régi érzéseket. Egy interjú a modellből lett szinésznővel. A nem mellesleg háromgyerekes anyával. Idézek:
" Az élet utazás, szivesen figyelem a nálam idősebbeket, mert inspirálnak. Sokkal inkább nézek előre, mint hátra, mert tudom az út érdekes lesz."
Egy másik idézet:
" Biciklizni is szoktam, de számomra ez nem sport, egyszerűen olyan helyváltoztatási forma, ami még örömet is szerez."
Nos, nekem a biciklizés sport is. Végre sikerült letölteni egy olyan okosprogramot az okostelefonomra, ami kirajzolja a térképen merre is tekertem, hány kilométert és milyen sebességgel. Teszteltük is a hétvégén. Két lomit is látogattunk, a Pecsát és az Ilexet.Két keréken, természetesen.
 De, lapozzuk tovább az oldalakat, jegyezzünk meg olyan komoly és igaz mondatokat, mint a TÖKÉLETESSÉG ÖL. vagy HA VALAKI TÚL JÓ, AZ ROSSZ.
Idézek újra:
" ...mi három dolog miatt vagyunk boldogtalanok, mert eredménycentrikusak vagyunk, pontosak és sikeréhesek. A szorgalom ellopja tőlünk az időt, amikor jól érezhetnénk magunkat."
Szerintem elgondolkodtató gondolat.
És itt van egy következő:
"Az agy teljes felfrissüléséhez naponta 3-4 órányi szabad levegőn való mozgásra lenne szükség, de erre a legtöbb helyen nincs lehetőség, vagy nem elég biztonságos a környezet."
Amikor én még gyerek voltam ... ez a 3-4 óra megvolt a szabad levegőn.
De olvashatunk a soha nem hordott ruhák titkáról is. Engem őszintén érdekelne, hogyan lehetne megszabadulni tőlük. A nagy fekete kukászsákot mindenki ismeri. Nos, olyan 5 zsáknyit teletömtem.
Aztán spiritualitás, Verdi ...
Lehet, mondom lehet ...hogy sűrűbben fogom keresni az irott sajtót, mert szerintem az elektronikus nlcafé a béka segge alá süllyedt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése