2014. július 9., szerda

Charlie Frias Park

Szerintem, ha nem hagyom a lakasban a kulcsot, hiaba van nagyon kozel, negyedoranyira e terkepen tonak jelolt, ehhez kepest kozpark, nem latogatunk el ide. A gyerekek szerint nincs igazam. 


Ez a latvany a parkolobol. Lent focipalyak. Fuves focipalyak. Jobb oldalon sutogetohely barati tarsasagoknak.


Vizipark. 40 fokban idealis helyszin a szorakozasra.


Nos, a jobb also sarokban ott van az a raccsal eltakart valami. Kellett nekem elolvasni, hogy hany ezren elnek Las Vegasban a fold alatt. Allandoan azt vartam, hogy onnan emberek jonnek elo.


Kolabirintus. Setalsz, setalsz mig a kozeperol kitalalsz.

Irtam a koversegrol. Van, aki tesz ellene. Olyan testsullyal futnak az emberek, , hogy csak amulok es bamulok. Es most mar nagyon, de nagyon sajnalom, hogy nem hoztam el legalabb egy par gorkorcsolyat.

U.i. Ezen ominozus eset ota, masoltattunk meg egy kulcsot! es termeszetesen, mar ide jarunk fociedzesre. En nezem vagy videozom, ahogy a gyerek a labdat buvoli. Aztan kozosen rohanunk vissza uszni, mert azert a negyven fok napon, igencsak kibirhatatlan. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése