2014. július 28., hétfő

Elso pesti ejszaka

Az elso itthon toltott ejszaka. Zuhogo esoben, az esohangra aludtam el. Valamikor felebredtem, az ejszakai sotetben es, hogy az alvókat  ne zavarjam, jobbra indulok megszokasbol. A debareban landolok. Ez egy ablak nelkuli  plafonig polcozott helyiseg. Az agynemuk es torolkozok a polcokon. Vasalo allvany szetszedett porszivo a foldon. Ezutobbi eppen szajon csokolna, amikoris rajovok hol vagyok, visszaindulok a sotetben, jobbra benyitok valahova. Majd atesek egy borondon...villanyt gyujtok. Hat a lanyom szobajaban vagyok, de a budapesti szobaban. Ebreszto Fenci! Valahogy harmadjara megtalalom a mellekhelyiseget.
Ejjel ketto van. Vegasban ez du. ot ora. Ha mar a konyha, etkezo, nappali harmasaban vagyok, belatogatok a hutobe. Ez itthon kicsi is meg meleg is :) Es elemugrik a padlizsansalata, nemi kapiapaprikaval. Ejjel kettokor reggelizem! Vagy este hat elott vacsorazom. Mindossze nezopont kerdese.
Ez az elso 24 ora itthon vicces am!
Vagy alszom, ahol eppen vagyok. Szeken, fotelben, agyban ... Vagy eszem, ahanyszor felebredek. Gyorsan vissza akarom szedni azt a feltucat elengedett kilot vagy mi van? Huuu, de kaba is tud lenni az ember. Essss, mivel ennyire kaba, szoba es udvarfogsagra itelt. Bar az idojaras a maga zuhogo esojevel, igazan besegit, a csak ugy vagyok es lezengek allapotomba.

I miss Vegas! We miss Vegas!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése