2018. július 15., vasárnap

JADE SPIRIT - Dunavarsány

Sosem voltam fesztiválon. Sem zenein sem másmilyenen, így amikor hallottam a Jade Spirit fesztiválról tudtam, hogy ott a helyem!


Az első olyan fesztivál, ami érdekel. És ráérek. Amikor megérkezünk Dunavarsányba még minden csendes.


A színes vitorlavásznak alatt a nagyszínpad előtt már kundalini jógások savászanáját látjuk.


A sátor táborban sem látszik még a mozgás, de lehet mindenki pihen a tegnap este után.


Ahogy felkerekednek az első kundalinisek, a peaceful triatlonosok foglalják el a helyüket. Ezek vagyunk mi! A békés triatlon, 4 km futást vagy kocogást vagy sétát takar, majd 90 perces hatha jógát és utána vezetett meditációt!


A séta a tó körül folyik. Gerinckímélő. A talaj változatosan boltozatos, egyáltalán nem kiépített.


Azt hiszem ezen a békés képen sikerül szemléltetnem  a talajt. 


A gyerekek is elfoglalják magukat amíg a szülők töltődnek.


Nézd meg a jógaoktatót fehérben, így kellene ülni, ilyen egyenes háttal és azonnal nem lenne ennyi gerincbeteg.


Van még hová fejlődnöm minden téren, de egy egészen biztos. Boldog vagyok, mert a negyedik hejszínen is tanultam, fejlődtem, jól éreztem magam.

1. Gellért hegy
2. Aria Hotel Rooftop 
3. Hősök tere
4. Jade Spirit Dunavarsány

És még nincs vége a nyárnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése