2012. július 8., vasárnap

Irattalanitok

Magyaritottam egy kifejezest.
 Szoval ulok az 5 negyzetmeteres dolgozoban es megprobalom az 1988bol/tol valo papirjainkat kiselejtezni. A datumot nem irtam el. A hazassagi levelunk ebbol az evbol szarmazik. De elotte ott vannak meg az anyakonyvi kivonatok, a munkakonyvek, bizonyitvanyok stb., stb.
Az 1917-1919 kozott Erdely varmegyeben szuletett nagyszulok iratai. Regi fotok. Rengeteg szamla, mert semmit ne dobjunk ki, ugye kellhet meg valamire. Egyszer csak azt vettem eszre olyan lakasok/hazak viz, gaz, villany szamlai is megvannak, amelyeket evek ota masok laknak. 14 eve lakunk ebben a magunk tervezte, epitette hazban. Zsakokban hoztam at az iratokat ide es mindent a fiokokba pakoltam.
Megannyi biztositas, utas, auto, haz. Szerzodes es szerzodesmodositas es a kedvenceim!
A kedvenceim a legolcsobb kockasfuzetek. Ma mar negyzethalosnak hivjuk ezeket. Ezekbe irtam, irom a bevetelt es a kiadast. Tiszta tortenelem. Amikor a "Ketforintos" ujsag vasarlasa is kiadaskent jelentkezik. Amikor egy kefir es egy zsemle volt egy napra a kiszamolt eteladag, mert alberletben laktunk, megvettuk az elso hazunk, fizettuk a hitelet 36% os kamattal, de okelme olyan allapotban volt, hogy ...Hogy lakhatatlan-se viz, se gaz, de villany az volt. Meg hat honapot alberleteztunk es torlesztettunk parhuzamosan. De, ha igy visszagondolok, megsem voltunk boldogtalanok. Hittunk a jovoben. Akkor meg csak ketten voltunk, ot munkahellyel. Gyorsalvasra jartunk haza.
Ejh, a kezemnek kellene jarni es nem gondolkodni.
De, mindent megtapogatok, imadom az elsargult iratokat. Aztan itt van ket disztavirat, koldokcsipesz, csukloszalag, elso haj (selymesen boritekban). Rajzok, versek, irasprobalkozasok ...
Sok-sok hataridonaplo.
Husz evet selejtezek 2008ig. Husz hosszu ev fecnikben! Fecni-Fenci. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése