2012. július 6., péntek

Nyilt level!

Kedves Barataim!


Eltuntem az eterben. Eltuntem ..., de koszonom megvagyok. Az ember lelke beleborzong, amikor erzi a szeretetet, hogy meg olyan embereknek is fontos, akikkel MEG nem is talalkozott.
Megerkeztunk Horvathonbol, pakolas, mosas...aludni probalas az ezer fokban es eltelt a hetfo.
Kedden reggel 9kor leultem este fel nyolckor felalltam. Otodik nyaramat dolgozom vegig, utoljara 2008ban 'pihentem', igaz akkor majdnem 6 honapot :) Szoval, ittam azert fel liter vizet kozben, egyszer a toalett hasznalatot is engedelyeztem magamnak, es aztan  vacsoraztunk, usztam egyet es a vizben szerzett lenduletemmel osszepakoltam. Masnap hajnalban a regi hetesen indultunk Balatonvilagosra.
Itt nincs internet, de van vizpart. Langyosan simogato magyar tenger...nevezhetjuk tengernek azt a vizet, amiben 150 metert kell gyalogolni, hogy a derekadig erjen? Vannak torteneteim persze.... a szomszed stegtulaj, azt allitotta naponta, hogy leengedtek a Balatont!
Baratainknak, ket darab vizparti hazuk van. (Itt is lenne egy temam, mert azota sacc per kabe haromszor elojott a baratsag tema, hogy a hatvanasok miert a negyvenesekkel erzik jol magukat, miert ok a barataik a sajat korosztalyuk miert haragszik rajuk?) A barataink aprilis es oktober kozott minden csutortokon megerkeznek, kiulnek a nyari konyhaval meghosszabbitott teraszra, majd hetfo hajnalban innen indulnak haza. Ok csak nezik a vizet, a naplementet... Nem is ertik hogy mi hasznaljuk a steget. Megpedig napozasra, mert innen aztan a bokaig ero vizbe veszelyes lenne beugrani. Hasznaljuk a pinpong(direkt irtam igy) asztalt, tehat szet is nyitjuk. Vizre tesszuk a kajakokat. Sot meg a bringak is elokerulnek.Persze latogatunk foci es teniszpalyat, sot fagyizot is. Ettermet, nem!!! Hu, ha egyszer elolvas a csaladom! Szoval a ferjem, elore bepacolva tobbfele hust, 2 karkosar zoldseget stb., gazpalackot es sutot is hoz. Es a reggeli apritott rantottat is csak o tudja elkesziteni! 40 tojas odalett...a hasfeldolgozokba. Meg az is megtortent, hogy foghagymas piritost ettunk libazsirral, jofajta rozeval a bucsuesten, mert nagyon tele voltunk.
Szoval, hetfo regel osszekaptuk a "kishazat". Es a regi hetesen hazazotyogtunk. Irtam mar, hogy a Lagymanyosi hid a Balaton felol Lagymanyosi, de Pest felol Rakoczi?
Egy orara ertunk haza es en haromkor mar nemetul ragoztam es ragoztattam. Azoknak a szuloknek, akiknek  a gyerekei nyaron is kulonorakra jarnak vannak elvarasai. Hiaba van negyven fok kinn, itt bent nem is nagyon iszom, mert WCre menni is...szoval, szeretnek egyszer en is labat logatni egesz nyaron, de egy. nem is tudom kibirnam-e?, ketto. igy, hogy az angol mellett itt van ujra a nemet kihivas es oromzene ez testemnek, lelkemnek. (Es jon a francia volt szobatars nemsokara (csak hogy gyakorolhassak!) Es meg aznap meglatogattak kedves hatvanas barataink, valamikori szomszedaink, Essenbol. Ok is elmennek Vinjeracba. Aztan kedd, szerda, csutortok...reggel 9tol este fel nyolcig melo, igaz! valahogy mindig oszejott az a felora az ebedre. Ma csak 10kor kezdek...(Mig itt potyogok mar van egy ebedmeghivasunk, allitolag nem lehet elerni engem, minket...a hazitelefonon, ez igy igaz! Most a tobbiek edzeseken vannak, de egykor mar valakinek a 69. szulinapjat unnepeljuk.
 Szoval, szolt a ferjem, hogy Kriszmam keresett, hogy Szigalnak hianyzom, hogy level van mindenhol, de este mivel kiseb vihar keveredett vizesen csak agyba doltem es.........., mint a tej. Es tudjatok barmilyen hihetetlen, en ezt tenyleg elvezem, ez nekem hobbi, de lesz ket szabadnapom es potolom a restanciaim. Ezt igy nyilvanosan megigerem! (Csak nagyon halkan jegyzem meg, lomtalanitas lesz hetvegen, ezert teljes csaladi takaritast terveztunk...)
Mindig azt mondom, hogy nem vagyunk egyformak es ez igy tokeletes, de egyszer egyetlen egyszer szeretnem atelni azt az erzest, hogy csak ulok es bamulok, a tengert vagy az utca forgatagat azt amit eppen latok, ugy, hogy kozben nem azon jar ezerrel az agyam, hogy meg mennyi mindent kel elinteznem, csak ugy szeretnek kibamulni a fejembol... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése