2012. augusztus 4., szombat

Szombat

Gondolkodtam rajta, hogy "sebeim nyalogatva", nem kelek fel  szombaton is reggel fel hetkor egy bizonyos kelenvolgyi meccs miatt. De azonnal "kivertem" a rossz gondolatot a fejembol, mert mar visszaszamolok, mert mar alig van, lesz olyan esemeny, ahol meg mindnegyen ottlehetunk, mert KI KELL MOZDULNI. A homero hajnalban is 31 fokot jelez. Hja! A meleget meg mindig jobban viselem a hidegnel!

A reformkort is viselem. Az izomgorcs ellen, magnezium porral vedekezem. Az elso etkezes elott, meg ha ez deli 11 is, megiszom egy citrom kifacsart levet. ( Most meg a multiknal is 750 Ft a citrom kiloja, most kell am inni.) Fel literes vizes uveggel jarok-kelek. Az en egyik orias hibam az, hogy ha szomjas vagyok sem iszom.
A...hormonhaztartasom (remelem erthetoen  fogalmaztam) ket nap utan osszeomlott. A nok, nem ferfiak! Azt hiszem idegesebb is vagyok...de igyekszem eltitkolni. Persze, ha eddig barmikor is vettem volna a faradtsagot, hogy valtoztassak akkor ezen tunetek nem lennenek ujak. 
Valahol a tudatom alatt a balatoni par nap adta meg az utolso loketet, amikoris az ismerosok azt mondtak, hogy 10 eve semmit nem valtoztam. Hazaerve, atlapoztam nehany fenykep albumot es meglepetten tapasztaltam, hogy igazuk van. Es meg egy csomo ruhat ma is hordok...

Szoval ez nem nyavalygas, csak leirom, hogy tudjam, az egeszsegesebb eltvitel fajdalommal jar!   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése