2012. augusztus 1., szerda

Augusztus, jo reggelt!

Orulok, hogy megerkeztel. Nekem mindjart itt az evfordulom. Hazassagi es szuletesi is. Oroszlan vagyok. Oroszlan Anya. A sorenyem meg a regi! Hahaha...


Nyughatatlan vagyok. Valami bezartsag erzes keritett hatalmaba. A hazunk rabja lettem. Az vagyok. Rab. Reggel leulok az 5 negyzetmeterembe, este felallok belole. Telnek a napok. Esetleg, ha kesesben van valaki, a garazsban beulok az autoba, taviranyito nyit garazst es kaput, odavezetek  a megalloig, suliig ott beszall vagy kiszall az illeto, en  meg visszaallok a taviranyitokkal a garazsba. Pentek delben elmegyek a fodraszhoz, ott levegozom kb 5 meteren- es a hetvegi meccseken levegozom 2 orat.  Ha szerencsem van es betartom az onmagamnak tett igeretem, elvezetek pilatesre vagy zumbara. Tiz lepes levegon. Ja persze bringazok is, max, havi egyszer, mert az ido meg mindig nem nekem dolgozik! Egy hete, azt hittem megfulladok, x napja itthon, benn, szobahomersekleten (nem is ertem miert lakunk csaladi hazban). Kettos zarojel kinyitva: Amiota Kriszmamnal jartam, raereztem, hogy lakas! a jovom, -nk! Kettos zarojel bezarva.  A fodrasz is koltozott, a torna is felujitott, en persze gyorsan bevallaltam valami munkat vagy csak olvastam, azaz gondolatban utaztam es ereztem, hogy gorcsben vagyok. Tenni kellett valamit. Senki nem fog helyettem naponta kimenni. Ez, az az allapot, amikor : jol esik lemenni egy pohar tejfolert a kozertbe. Nem, nem bolondultam meg. Meg nem! Tizedik napja odafigyelek arra, hogy naponta elhagyjam a hazunkat!


Jaj! Itt van egy sokkal kenyesebb tema. Azt olvastam, ha 20 evesen 50 kilo voltam es evente csak egy kilo hizassal szamolunk, akkor egeszen pontosan ott van a sulyom, ahol nem kellene. Ez eddig nem is zavart. Aztan gondoltam, uj ev, uj fogadalom RESOLUTION! Tadam! 10het alatt jo lenne elveszitenem 7 evemet. Akkor nem hetvenkednek es lehet a kronikus terdfajasom is helyre jonne. Meg ugy egyaltalan...a hazassagunk 25. evebe lepunk es szeretnek meglepeteseket. Eloszor is, kellene nekem egy kis megujulas. Hetente minusz 1 kilo. En, aki reggel elkezdi a fogyokurat, delben meg elfelejti, hogy elkezdte tipusba tartozom. En, ...majd meglatjuk. (A vak is ezt mondta!)



Szoval, jo reggelt augusztus, ebreszto. Testebreszto!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése