2013. május 12., vasárnap

15km!+15km!=30km!

Photo

Még folyik a hideg veriték a hátamon, amikor leülök irni. Már érik bennem a gondolat, hogy a futás idén sem lesz jóbarátom, ezért visszatérek a legalább heti 2 bringázáshoz. Egy kör, olyan 15 km. Sok a hegyre fel, nekem ez pontosan egy és fél óra volt.
Amikor a Rákos patak melletti bringaúthoz érek, olyan 11 óra lehet és SENKIvel nem találkoztam a 3,6 kmes kiépitett bringaúton. Se bringás, se gyalogos, se futó! Hát, nem egy sportos a kerületünk.
Cél nélkül nem szoktam elindulni. Ma, az volt a célom, hogy lemérem a művelődési háztól, a házunkig az utat. Piláteszre tekernék oda-vissza. 50 perc volt a vissza!!! Igaz ez csak hegyre fel tekerendő! Tehát egy óra helyett, mindjárt hármat edzek. Edzhetek, edzhetnék!
Tegnap figyelmeztettek a Rákospatak parti kullancs veszélyre, lehet ezért nincs egy lélek sem. Igy nem kell különösebben figyelni, gondolkodok ... 
Még folyik a hideg veriték a hátamon, amikor leülök irni. Már érik bennem a gondolat, hogy a futás idén sem lesz jóbarátom, ezért visszatérek a legalább napi 2 bringázáshoz. Ez a második kör is 15km. És ez is pontosan egy és fél óra volt.
Egy másik utat próbáltam ki, hát ez sem volt rövidebb. Pontosan !bringaidő! van, kellemes langyos napsugár lágy szellővel. És olyan kevesen sétálnak, bringáznak, pedig most fél hatkor indultam. Sehol senki. Autó, az rengeteg! Ahogy rengeteg az elhanyagolt kert is. Jaj, de kár!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése