2013. május 2., csütörtök

Na, de nőtársaim



Az ugye nyilt titok, hogy második éve hódolok, bizonyos testedzésnek. Először örültem, ha heti egy alkalom fért az órarendembe. Ma már teszek érte, hogy heti kétszer ott legyek pilátesz órákon. Mondtam már, hogy heti két óra tornát negyven éven felül minden nőnek kötelezővé tennék. Az egészsége miatt és adnék valahonnan erre időt is mindenkinek.
Nos, bár mi második éve edzünk együtt, négyen vagy maximum heten, alig történik meg az, hogy új testedzők érkezzenek. Nem úgy, mint ezen a héten. Két csaj az ötyéből. Ők igy mutatkoztak be név helyett, ha emlékezetem nem csal az ötye! az öreg tyúkok egyesületének a röviditése. Szépen becézik ám magukat nőtársaink. 
Nos, én vagyok a legfiatalabb, a majdnem ötven...és a majdnem hatvanig terjed az életkorunk. A két új hölgy is ez a kategória. A torna órákat általában állva kezdjük, majd a saját szőnyegünkön fekve relaxálással fejezzük be. Mi, a régiek, télen hosszú, tavasszal térdnadrágban nyújtunk. Nyáron a művelődési házak zárva tartanak.
Nos, ugye térjek már a lényegre. A két ÚJ hölgy, rövidnadrágban érkezett. Most nem ecsetelném, hogy bizonyos popó méret és életkor után, amivel visszér stb. együtt jár, ez mennyire nem praktikus viselet a tornán, hanem folytatnám azzal, hogy ... Rövidnadrágban érkeztek, de bugyi nélkül. Ez az óra első negyedében nem is volt zavaró, de amikor négykézláb, cicahát ... háton, nyújtott lábbal köröket irunk a plafonra következett, nos akkor.
Akkor mi  régi motorosok, csak néztünk, mint a moziban, mert ...bizony szellőzött ám a szörcsomó és ezt új nőtársainknak is kellett volna érezniük. 
Én, még sosem vettem fel rövidnadrágot bugyi nélkül. Sortra gondolok, hogy érthető legyek. 
Nem vagyok egy prűd ember, na, de nőtársaim ami sok az sokk!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése