2016. május 30., hétfő

Amikor elhatározod,...

Amikor elhatározod, hogy ma vasárnap van és pihenni fogsz :) A megszáradt ruhát egy mozdulattal a hálóba tünteted, mert nem akarod azzal kezdeni a napot, hogy leszeded, elpakolod, kivasalod. Kávéfőzés közben ránézel a sütistálra és azon 2, azaz kettő darab epres borzas árválkodik. Na jó, leszeded gyorsan a termést és friss eperhabot mixelsz, mert mégiscsak, hogy néz ki édesség nélkül a vasárnap! Ezek a hülye beidegződések, ami az utánam következő generációt jó messze elkerülte :)


Ha már ott maradt a tojásnak a sárgája, Ő reggelit készít. Három ember, 3 különbözően elkészített tojásra vágyik. Hej, ha itthon lenne a negyedik, ő is egy negyedik fajtát kérne. 
Gyors beágyazás, terasz székpakolás, hortenzia mozgatás és azt mondja akkor induljunk a gyömrői piacra! Biciklivel persze, ...


Budapestet elhagyva, Ecseren tekerünk, majd Maglód következik, hegyen fel, hegyről le menetben. Gyömrő. Gyorsan veszünk a gázpalackhoz tömlőt és kötözőanyagot a kiskertünkbe, majd betekerünk a központba. Gyereknap van, rengeteg ember, műsor a színpadon, megállunk egy kapucsínóra. És, ... elhatározzuk, hogy a 31-es úton tekerünk hazafelé. Amúgy nincs halálfélelmem, áh dehogy, ... de még védősisakom sincs, mert ...
Kicsit még megállunk cseresznyézni és aztán oly jól esik a hidegzuhany!
Kettőkor már ebédelünk, míg ők a monacói nagydíjat követik, én bepakoltam a mosogatógépet, csak azért, hogy legyen zenéjük is a sport alatt. Aztán egy mozdulattal megcserélgetem a muskátlikat az ablakokban, majd géppel a kezemben, kiültem a teraszra és elhatározásom, amit ma sem tudok, tudtam megtartani idepötyögtem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése