2016. május 5., csütörtök

Terápia Csütörtök


A mai témám az EGÉSZSÉG lesz, így nagybetűvel! Szóval, ha nem érdekel, akkor lapozz tovább. Szoktam mondani, hogy véletlenek márpedig nincsenek, így azt sem tartom annyira véletlennek, hogy a férjem a reform élelmiszerek, bio kozmetikai olajok és krémek, illóolajok területére tévedt :) Ő 31 éve, amióta ismerem, rendszeresen sportol és odafigyel az étkezésére. Sok jó tanácsot ad/mond, amit természetszerűen én vagy mi nem hallgatunk meg. Őt kísértem egészség konferenciára.

Első gyártónk, kitalálta többedmagával a Mesterbalzsamot. Ez egy olyan krém, ami 10, azaz tíz perc alatt bármilyen fájdalmat elmulaszt. Te megvennéd? Férj igen, én NEM! Természetesen beszédbe elegyedünk a feltalálóval, mert ugye 1 hónap alatt mindkét fiúnak eltört valamije, így kapunk is kipróbálásra és HASZNÁL! Ezen én is csak kacagni tudok, merthogy, aki elkészítette az sem érti, hogyan sikerült megalkotni, mik a pontos összetevők így nekem is inkább flúgosnak, mint okosnak tűnt emberünk. (Gyorsan be is kenem a térdem, így jóga előtt!) 

Bio sampon, az eladó kopasz, így nagyszerűen szórakozunk, még nem próbáltam, de volt egy igen szépen becsomagolt flakonnal ajándékként a székemen. Nos, szó esik még a bio hajfestékről is, ami ammónia hozzáadása nélkül befedi az ősz hajszálakat. Hiszi a piszi, de mert névjegyet cseréltünk és elbeszélgettünk és mert szép, szőke és kedves is vagyok, pár perce a GLS hozott egy csomagot. Kipróbálásra megkaptam a szőke hajfestéket. Itt jegyzem meg, hogy amit én hol jobb hol rosszabb rosaceanak hittem az arcomon, az allergia. Borzalmas pirosság pl. dió, eper, avagy hajfestés után! 

A vitaminok következtek! Mi, már egy ideje szedjük a C vitamint naponta! És a D vitamint is és én pl. a Ca-t , a kálciumot. Tiszteljük meg Szentgyörgyi Albertet azzal, hogy naponta C vitaminhoz juttatjuk szervezetünket! Aki nem tabletta formájában szeretné magához venni, annak a Goji bogyót ajánlom.

És el is érkeztünk a következő előadóhoz, a reform élelmiszereket népszerűsítőhöz. Nos, a sótartónkban legalább fél éve Himalaya só van. Zabpelyhes sütit, február 28.-án sütöttem először. Itt a blogon aznap a képekkel tarkított recept. Kétnaponta készül! És így sem elég! A Chiamag a nagy sláger!, hát persze, hogy persze fogyasztjuk. És a zöldárpa porról, a lenmagról, a máriatövisről, ... még nem is beszéltem. 

Mindenesetre, pár éve, életmódot váltottam, -tunk. Néha mi is elcsábulunk és degeszre esszük magunkat. Néha még egy pohár alkoholt is iszom. DE! Már része a sport az életemnek! És tény! jól érzem magam a bőrömben! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése