2016. május 19., csütörtök

Terápia Csütörtök


Milyen szerencsés az az ember, aki a hobbijából tud megélni. Egyike vagyok ezen embereknek. Angol, az örök szerelmem. És az angol mellett mindig sportoltam hetente. A sportom a színház volt! Van! Lesz!
Kell az embernek egy pofon az élettől ahhoz, hogy úgy érezze, jó lenne tenni valamit az egészségéért!
Rátaláltam a jógára. Yoga. És elkezdődött az életmód váltásom. Bármerre nézek a családomban, mindenki egy kicsit elhízott vagy egy kicsit túlsúlyos. Vagy nagyon. Generációkra nézhetek vissza. Valahogy nem hiszem, hogy érdekelte volna az embereket régen az, hogy ne szedjenek gyógyszert, hogy többet mozogjanak kevesebbet egyenek. Én mindig arra emlékszem, hogy az összes találkozás, az étkezés köré szerveződött.
Mást szeretnék, ... Változtatok. Változtattam. Változom. Második hete annak, hogy naponta van énidőm! Lehet ez jóga, bringa, kerti munka, színház, mozi, olvasás, beszélgetés ... az a lényeg, hogy  legyen időm önmagamra! 
Ez a legnehezebb dolog, egy anyának, feleségnek, nőnek, önmagára NAPONTA időt szakítani! Én elkezdtem tanulni a napi énidőt!
...
A legnehezebb a harmadik nap volt, a szerda, majd a nyolcadik, a hétfő ...de KITARTOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése