2016. május 7., szombat

Derékfájósok figyelem!


Széken ülve, naponta csináld, és huss elmúlik a derékfájásod!
...
A héten mindenesetre kipróbáltam egy jógaórát "Emesével". Az óra, amúgy hétkor kezdődött volna, ha ő még negyed nyolckor nem az életét szapulja! Nem csak én! találkoztam vele aznap először. Az óra fél kilencig tartott volna, de 8óra 20 perckor, átöltözve már az autóban vezettem hazafelé! És ilyen vegyes felvágott órán, ahol egyszer fent, egyszer lent, egyszer hason, aztán háton tornázunk, össze vissza, ... na ilyenen még nem voltam. Nem izzadtam meg, pedig! infra teremben voltunk. Hogyha én két éve, ezzel a nadrágját fel le húzogató, topját rendezgető, rendszertelenséggel találkozom az első alkalommal, SOHA TÖBBÉ NEM GYAKOROLNÁM A JÓGÁT! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése