2013. március 12., kedd

Az elmúlt hét

 

Olyan szép hét van mögöttem és nincs időm irni. Nahát, nahát! Hétfőn, annak a tudatában, hogy pénteken szülinapra megyünk, olyasvalakihez, aki már a tizedik telet tölti Tajföldön, beugrottam 8 percre egy ilyen hiper szuper mélybarnitos szoláriumba. Mert hogy fogok én fehéren viritani a fényképeken? Akinek nem...az nem kellett volna éljen ezzel a lehetőséggel, mert az orrom és a szempillám és akkor a láthatatlan részekről ne is beszéljünk. Szóval, bőrfiatalitás volt ez a javából, mert egy teljes bőröm levedlett!
Aztán a tini műköröm lereszeltette a körmeit, és, és, és megszerezte első és második négyesét angolból. Ezért érdemes ...lehetsz disz ilyen meg olyan, az csak egy rádragasztott jelző, amit rég kinőttél.
Aki már húsz, de csak 10 osztályt végzett, de hivatalosan dolgozik pár éve, nos ő elindul ösztöndijjal másik kontinens főiskolájára. Többször elmondtam nem muszáj a magyar érettségi a továbbtanuláshoz. Tőle függ, hogyan alakul tovább az élete.
Aztán itt volt a tavaszi második forduló. Ki rúgta ezen találkozó első gólját is? Igen, Ő!
Volt időm kiolvasni egy könyvet és megnézni egy filmet. Volt időm tornázni, focimeccsre menni. Volt időm soppingolni ( szép magyar szó ). Volt időnk TALÁLKOZNI!
Akit egyből megismertem az a fotós-kézművesünk, hiszen őt azért a facebookról is ismerem. Szoktam mondani, hogy azt hittem, csak nekem vannak jó gyerekeim. Láttam aztán San Joséban is két jó gyereket és láttam most a Sugárban is. Anna, a gyönyörű kékszemű tündér, hagyott minket beszélgetni.
A nagy utazó, ide is eljött. Az az igazság, hogy az útibeszámolót erről a most készülő csodálatos kalandról még nem tudom, hogy a Margitszigeten vagy a körúti Szamosban kellene megejtenünk :) 
Duplalányunk ajánlotta ezutóbbi  helyet. És van élő példa arra, hogy lehet nemzetközi családban élni. Bár, ...ehhez erő kell, ami nekem lassan fogytán és akkor szedem a sátorfámat!
A korelnök is megérkezett. De szeretnék én ennyi idősen az unokámnak főzni és ennyire virgonc lenni!
Egy ibolyacsokor is átadásra kerül, igy ott van velünk a messzilány!
Szép ajándékaim lettek, zománccal festett csipkével vert pirostojás, tavaszi pillangó és izraeli csoki, vizfestékrajz. Ajándék még volt. Hangajándék. A közös Anyánk hangja az éterben! Meglepetés! Jól sikerült!
Jó az, ha az ember tudja kikkel és kikhez irogat. Én, mint legfiatalabb topiklakó, köszönöm, hogy veletek lehettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése