2013. március 3., vasárnap

Életirta történet



Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki éjjel felébred mellékhelyiséget látogatni. Hú, olyan tiszta tudattal ébredek, hogy kisétálok megnézni hány óra is van? Hajnali fél kettő. Újra rámtör a ... És most már fáj is. Például a derekam. Gondolom elaludtam, de újra le kell, rá kell ...Sacc per kábé 2 órán keresztül WC és bidé között zajlik a lét.
Beállok a kádba, engedem a forróvizet, beleülök, hajaj, vér ...
Megpróbálom összeszedni magam, hogy bekapcsoljam a google-t, mert ez véres vizelet. Már  három órája kinlódok. Kicsit szédülök, kicsit fáj a hasam, kicsit a hátam is, kicsit rosszul vagyok. A nagy Ő, rám parancsol hivjak mentőt, mert ezzel nem lehet játszani. Hivom az ügyeletet! 
20 perc alatt itt vannak! A mentős és az orvos. A két srác kora együtt nincs annyi, mint az enyém egyedül! Én, a vérnyomásmérés és a meghallgatás, avagy a kitapintás között "rohangászok". 
Nyomnak is egy szép injekciót a hátsó fertályamba. Igy sikerül  20 percet aludnom. Felir a doki antibiotikumot is. Azon miért nem lepődök meg, hogy a gyógyszer országos hiánycikk :) 
Valami helyettesitőt lehet ám venni! Hivom gyógyszerész barátnőm, hogy jó-e,  na akkor helyettesitek.
Állitólag hólyaghurutom van. Állitólag megfáztam. Állitólag, ez elviekben igaz lehet, mert tegnap a reggel 7 óra a piacon ért, sőt utána 3 órán keresztül szurkoltam a gyönyörű tavaszi napsütésben. Hosszú toll kabátban, kapucnival a fejemen, 2 pár vastagzokni és csizma. Egyszerűen nem éreztem, hogy egy ici-picit is fáznék!
Szóval, szép kis pihenőnapom lesz ma!
.............
A gyönyörű fényképet kölcsönvettem Kar-Pa-Mer-től. Köszönöm, hogy ilyen szépen !látsz! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése