2013. március 14., csütörtök

Csak egy történet



Érdekes helyzet, utolsóként érkezni egy társaságba. Ilyenkor van ideje mindenkinek tetőtől talpig végigmérni téged. Ilyenkor megáll az élet, puszikat osztogatsz, bemutatkozol, minden régi ismerőshöz van egy megjegyzésed és még figyelnek is rád. Ilyenkor, ...kiválasztanak. 
Általában, az ember a férjével kezdi a táncot. Nem összeszokott társaságnál is vannak táncpartner cserék. Viszont azon mai napig képes vagyok meglepődni, hogy egy olyan társaságban, ahol párok vannak, házaspárok általában, hogyan kezdhet el egy férj egy másik feleségnek, nagyon nyiltan udvarolni. És ez a bizonyos férj tiz évvel fiatalabb a hölgynél.  De szépen irtam. Ne találgass, miről is beszélek!
.........
Van egy nagyon helyes, nagyon szimpatikus nekem új páros a társaságban. Annyira összeillő pár, amilyet ritkán látni. Leülök kifújni magam, amikor a feleség mellém telepszik, hogy adjak tanácsot. Mert mindenki arról beszélt, hogy mi milyen ...
Az édes fia, az egyetlen fia, a fiuk felvállalni látszik a barátnőjét. Ők összetörtek. Egyetlen gyerekük van. Húszévesen elküldték nyelvet tanulni Amerikába, de 3 hét után hazajött, mert hiányzott neki a család. Egyetem. Első szerelem 24 évesen. A szülők azonnal vettek a gyereknek egy különlakást. Véget ért a szerelem és akkor két év után megismerkedett valakivel.
Nem mutatta be, mert azt mondta, nem akarja megbántani a szülőket, mert a lány szülei azt mondták meneküljön, mert nem közéjük való. Alkalmi kapcsolatnak indult, józsefvárosi roma lány. Nyolc osztályt végzett. Azóta, ...táncol. Nem tánckar, dehogy, hol élek én? Olaszországban. Három napot itthon van, négyet kint táncol. És 29éves!
A szülők karácsonykor látták először, azóta sirnak! Nem értik, kinek mit vétettek, hogy a Fiú, az egyetlen , a szemük fénye, ... És a fiú a szilveszteri bulin, bemutatta a társaságnak. A saját társaságának. És a barátok felhivták a szülőket és ..... hallgatom és hallgatom. Egyre cifrább a történet.
Én is anya vagyok. Nekem is van fiam. Nem tudom, mit tennék. Nagyon jó, hogy nem is kell gondolkodnom ezen!
............
Mondom, a karma törvénye szerint, nincs esetleg a családban... De!!! A férj testvére egy 15 éves roma lánnyal szökött, tiz éve külföldre! Nagyon furcsán néz rám ezután az anyuka. Mondom ez intuició, de vannak asztrológusok ...
...........
A gyönyörű ibolya Merci fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése