2018. június 26., kedd

Aria Hotel tetején jógázom

Szóval én ezt a programot már egy éve kinéztem magamnak, aztán mindig lekéstem róla, így megnyugodtam, amikor vasárnap reggel, a wellness öltöző után, 


felértem a tetőtérre!


Pazar a látvány, szerintem magyaráznom sem kell, beszédesek a képek.


Azért szívesen olvasnék itt a tetőteraszon napközben :)


Mindenesetre jógázunk, mert ezért jöttünk, azzal a kedves színésznővel, aki nem hívja fel magára külön a figyelmet, csak nőként velünk gyakorol ...


Alkoholmentes koktélok várnak az óra végén, még lazulunk picit, nem lehet betelni a panorámával, egy újabb szobor, egy újabb ...


Most hogy látom a feltűzött hajam, már tudom, hogy frizurát kell váltanom a jógához :)


Jóga és koktél után vár a wellness, szaunákkal és medencékkel, ...


Csak azt nem értem, hogy miért gondolok állandóan az otthon maradt Fiúkra :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése