2018. június 9., szombat

Kultúr-víkend: Tévúton

Szeretnél könyvet olvasni a betegségről? Egészen pontosan a mellrákról. Hát nem is tudom, én már többször belefutottam rákról szóló könyvekbe. Hogy segít-e egy könyv elolvasása abban, hogy rendszeresen járj szűrővizsgálatokra? Ha igen, akkor volt értelme megírni, mert egyébként meg ... 
Én nem tudom hova tenni a betegség ezen formáját és képtelen is vagyok a nyilatkozatra ezügyben. Mélyen hallgatok és várom, hogy elmúljon az érintett betegsége ... Nem szép hozzáállás ez, de vállalom, hogy ilyen vagyok.



Hogy éppen akkor olvasom el ezt a könyvet, amikor egy kisebb műtét vár rám, az ugye nem véletlen, mert véletlenek márpedig nincsenek. Tulajdonképpen jó élmény a műtét, mert kedves a sebész és annak köszönhetően, hogy Lidocain érzékeny vagyok, bizony mindhárom asszisztensnek van egy jó szava hozzám. 
...
Varratszedés -egy hét múlva- és akkor rögtön megértem, a tehetetlenséget, amikor fél órán át, senki nem megy be a rendelőbe és amikor azért a két percért cserébe, két teljes órát várok. Még jó, hogy már otthonról okosan felszerelkezve naplóval és könyvvel érkeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése