2012. október 28., vasárnap

BAKTUS

Leírom újra: Baktus. Valamikor tél kezdetén, amikor a padláson, kincses fonalas zsákot találtam, akkor kezdődött az ujjaim újra beüzemelése. Az első sálnál vagy mellénynél még nem kalandoztam az interneten. Egy idő óta már igen és rengeteg kézimunkás blogot találtam. Keresztszemezni vagy horgolni még mindig nem tudok, mégis azokat is megnézem. Jót tesz a lelkemnek. Szóval vannak "helyek", ahová visszajárok! Szerda este 8kor végeztem a tanítással és a Bosszú (Revenge) előtt rákattintottam egy blogra. A film 10 perc múlva kezdődött. Én, felgyorsultam. Létra elő a gardróbból, kinyit, mászik, turkál, mosolyog, megfog, levesz, összecsuk, benyúl, kihoz és én újra a tv előtt 2 gombolyaggal a kezemben! ( A Fiúk csak néznek!) Azt írta a Fonalművész a Baktusról 3 este alatt elkészül. A Dallas alatt már majdnem a felénél tartottam... 2 szemmel kezdett, 50 szemig bővített olyan kendő, aminek a háromszöge elöl van a nyakadban, hátul hanyagul keresztezed a végeket és ha elég hosszúra kötötted, akkor elöl is megkötheted. Mutatom is képen:


   
Habos fekete és fehér:



Észrevetted, játszanom kellett ám újra a színnel és a mintával, mert 2 különböző fonalból kötöttem "lustán" és bizony, bizony nem lett volna elég, de:



Nekem nagyon tetszik. És az a két bojt! na az játékossá varázsolta..., ugye? (Bojt természetesen nem volt az eredeti kendőn, na de ...kellett és megtalált!)



És akkor ránéztem a munkáimra ... Tudom, hogy lesz folytatás. A mércét persze, önmagamnak állítottam, 12 hónap alatt 12 darab. Meglesz!!!



Ugye Te is látod, azt a fehér valamit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése