2012. október 14., vasárnap

Októberben július

A címet meg kell magyaráznom. Történt ugyanis, hogy találtam egy nagy zsák fonalat. Úgy döntöttem, megvizsgálom, hogy működik-e még a kötőtudományom? És mivel ez egy olyan dolog, mint a biciklizés, esetleg korcsolyázás, elhatároztam, hogy minden hónapban kötök valamit. Az elhatározást tett követte és aztán elfelejtettem fényképezni a munkáim. Így ma egy júliusi kardigán kerül lencsevégre, októberben. De, nemsokára utolérem magam!!!



Szóval a hátával kezdtem, nagyon fonaligényes minta, 


így az ujjakon, már csak egy minta fut!



És az elején is. A fényképek, a kertünkben készültek a Fiam jóvoltából.
P.S. A minta az Amelie-ből való, ha érdekel valakit, kérek email címet priviben, mert ide nem tehetem fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése