2012. október 5., péntek

Még mindig ősz



Hát persze, hogy lesz olyan, aki azt mondja, hogy giccses! Pedig csak gyönyörűséges! Ezen a vonaton szívesen utaznék! Nem is emlékszem, hogy mikor vonatoztam... 
..............

Szóval ezeket a képeket a facebookról (fb) hozom, mert tudom, hogy nem mindenki fb felhasználó. Bár én lennék az elkövető, de sajnos nem én vagyok.
Apropó fb, számítógép, videojáték stb. és a vallás. Számomra is meglepő, amikor a 16 éves nem tud valami egyszerű dolgot, én meg mondom, hogy a számítógépen nem így jelentkezel be, íratkozol fel?  A gyerek megnyílik és mesél. Nincs számítógép a házukban. Pedig hárman vannak testvérek. Ő a legidősebb.  A szülők munkahelyén van csak gép! Napi két különóra az van, mindhármuknak. Alkalmazottak is segítik a családot. Mondom, informatika órád sincs? Van, és nem is érti a winchester fogalmát avagy a gépelést. Szerencsére az osztály számítógép zsenije segíti az órai munkáját. Az otthonit, a házi feladatot valamelyik szülője munkahelyén csinálja meg.
Érdekes, ugye? Ma, amikor felröppen a hír, hogy eltűnik a kézírás. Ma, amikor szerintem alap a számítógép. Ma, az információ áradat korában. Így is lehet élni.         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése