2012. október 3., szerda

Csak egy fotó

Kar-pa-mer. Remélem megengeded idetennem ezt a gyönyörű fotót. Valahogy ilyen a hangulatom a héten, mint ez a kép.



De szívesen ülnék ezen a padon! Én és a gondolataim. Mi ketten. Kockás abrosz előkerül. Fonott kosárból, pogácsa és pezsgő. Mi ketten.  Máskor többen. Süti, üdítő, jóféle bor és szőlő. Mézédes szőlő. És történetek...
És most "kacsázzunk" a vizen. A lapos kövek gyűjtése következik. 
 Hát persze, hogy én is beszállok abba a csónakba. A vízről még szebb gyönyörködni a partban. Remek ez a hely.  
-------------
És néztem, néztem a képet. Bársonyosan hömpölygött a Mura és akkor ránéztem az órámra. Másfél óra, drótszamárra pattantam és tekertem egy órát, hegyen fel, hegyen le. Négy napja sikerült a napi egy óra mozgást teljesítenem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése