2012. október 2., kedd

Szia Október!



A képet megláttam és nem tudtam ellenállni annak, hogy idehozzam. Szeretem az őszt! (is) Szeretem a négy évszakot. Bár most éppen sír az ég, reménykedem még egy erdei sétában, ...
Azt hittem könnyű lesz újra indítani az aktív életet. Sport terén. Ha esik, sem a sétálgatáshoz sem a bringázáshoz nincs kedvem. Rájöttem miért utálok sétálni. Mert sportcipő kell  hozzá. Utálom a lapos cipőt. Hátraesek benne. Valószínű ez egy fóbia. Nos, akkor keressünk olyan helyet, ahol reggel nyolckor már megmozgathatom izmaim :) Új hely. Nekem. Ketten vagyunk. Ketten. Azonnal közli a tanár, hogy csütörtökön nem tart órát. Mert két embernek nem éri meg tartani. És mert szeptemberben sem tudott öt! főt összehozni egy közös tornára. Szóval akkor itt is kétszer voltam. Először és utoljára. De nézzük a dolgok jó oldalát. Kedd van. Kezdjük a hetet vasárnappal. Akkor meg is lennénk a heti háromszor 1 óra mozgással. (bringa, zumba, pilates)
Juppijé! Micsoda kedvvel fogok kivasalni vagy bevasalni!   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése