2013. január 8., kedd

Les Miserables

Megszakitom a kaliforniai kirandulast, egy pillanatra.Nekem a Nyomorultak meg haziolvasmany volt! A konyvon is sirtam. Aztan sok ev mulva elso Madach szinhazi elmenyem a Nyomorultak musical. Szerepelt benne Szinetar Dori, Bereczki Zoli, Miller Zoli stb... olyan fergeteges elmeny volt az a darab, hogy azt hittem felulmulhatatlan.

A Universal Studioban forgattak ujra,  A Nyomorultakat (Les Miserables) musical filmkent, prozai szereplokkel. Felkerult a bakancslistamra, hogy megnezem. Az eredetit angolul! A lanyom elhivott megnezni. A film, maga a csoda. 3 oras, amibol azt hiszem az utolso kettot vegigbogtem! Olyan jol esett sirni!
A torteneten. Magamon. A torteneten es magamon. Magamon es a torteneten. Nem ragozom ezt  tovabb, inkabb keresek nehany kepet:



A szereplok: Russel Crowe, Anne Hathaway, Hugh Jackman, Amanda Seyfried!
Mindenki csodalatos hangban es muveszi jatekban is.
Es mar latom a trukkot, hogy nem a piller tetejen setal, hogy nem o ugrik,
Csak azert nem meselek, mert aki szeretne egy eletreszolo elmenyt, az nezze meg!
.......
Itt nincs szinhaz, viszont, ha tetszett a film, tapsolnak a nezok. Ez mar Kanadaban is igy volt!

U.I. Utoljara a Vasladyt lattam moziban es abban sem csalodtam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése