2013. január 5., szombat

Los Angeles

Szoval ez az angyalok varosa. Lenne, ha negyunk kozul, barmelyikunknek is tetszene. Ha beutom top10 LA, akkor a google ezen hires helyekre kalauzol.
Venice Beach


Allitolag ez a hajlektalanok mekkaja. Itt egesz evben kellemes az ido. Kaliforniaban megengedett a marihuana. Igaz orvosi marihuana neven, de minden sarkon merik. Itt, ha tisztalkodik a hajlektalan napi 3X ennivalot kap, es akkor a segelyezesrol meg nem beszeltem. De itt, a futol, a drogtol, reggeli kilenckor mar igencsak jol erzi magat mindenki. Egyetlen es utolso hely, ahol szabalyosan FELTEM-TUNK, akkor is, ha nem bantanak, akkor is, ha ok is emberek, szoval, nem ez a kedvencem. Es igen, szemuveg moge bujva bamulom oket, mert ilyet en meg nem lattam.


Ennyi maradt az odalancolt biciklibol, de allitolag a mi berelt autonkat nem bantjak, mert turistak vagyunk es kamera  van, es nem az a lenyeg, hogy tobbet ide ne jojjunk.


Gordeszka palyan ugyeskednek mar kora reggel es mellettuk, a bevasarlokocsiban tarolt vagyonuk.

Kovetkezo helyszin, Santa Monica. Annyi, de annyi filmben szerepel:


Keresztet allitottak a hullamokban nyugvoknak. Pont ezert tiltakozom a szorfozes ellen.


Masik allomas, de egy teljesen mas vilag BEVERLY HILLS.


Ferrarik es munok. Mu ferfiak. Rodeo Drive.  Eszembe jut a Micsoda no cimu film, Julia Roberts es Richard Gere foszereplesevel..

Az utikonyv is megemliti, hogy itt Ferrarit a nap barmely szakaban latsz, ugyanugy, mint vasarlo hiresseget.
Mi a Prada uzletbol kijovo Elton Johnt kaptuk lencsevegre:


Azt is irhattam volna, hogy , ahogy a Pradaban vasaroltam, mit latnak szemeim EJ mellettem. Elhinnetek?
Ezen az utszakaszon a zsufoltsagot meg hirbol sem ismerik.


Beverly Hillsben van a hazaknak keritese. Egyik haz csodalatosabb, mint a masik.


A kapu nem nekunk nyilik, de igy lathatjuk a kerteszek remekmuvet.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése