2013. július 1., hétfő

Az örök téma: Fogyókúra 1.

Szóval és tettel, fogyókúra. Az én életmódváltásom, fogyókúrával. Nagyon régen, szülés után gyógyszerrel próbálkoztam sikeresen. Reduktil. Ma, ezt nem tenném. Kétszer sikeres citromkúrát tettem. Harmadszor a bőröm már nem viselte jól a citromot. Ennyi.
De, van ez a bizonyos injekció kúrám. Először vénásan kaptam a vasat egy hónapig. Most a B12 lesz fél évig. Nos, eddig sem panaszkodhattam arra, sajnos, hogy nincs étvágyam, de mi lesz ezután? A vakáció első hetében nyaraltunk. Kétszer ettem naponta és én, aki szerintem 10 éve "pontosan" hetvenkedek, +2 kilóval tértem haza. És nem aranytömb volt az a két kiló. 
Vasárnap lézengtem, egy mosó és egy mosogatógép bepakolása között levettem a polcról az itthon található EGYETLEN! fogyókúrás könyvet. Pedig nem 10 könyvem van. Nem is száz. Közel ezer. Ha ebben a bizonyos témában csak egyetlen könyv található, akkor talán eddig nem kellett ilyesfajta könyv, mint segédeszköz.
Mondom, elővettem a könyvet. Polcról leemel, asztalra letesz. A számitógépen megkeresem a paleolit és nyers étkezés témaköröket. Belefájdul a fejem az olvasásba.
Este, könyv elő, olvasok. A legelső oldalról idézek:
"... nem szabad éhezni, hiszen az előbb-utóbb, "bűnös étkezéshez" vezet." irja Dr. Almássy Zsuzsanna, én meg tovább olvasok.  



Norbi, egy bizonyos Update 1 étrendet javasol 4 hétig. Az összes ehető élelmiszer fel van sorolva több oldalon. Szóval, 4 hét. Hétfőn elkezdtem. Lássuk, mi is az a 13 betartandó szabály.

1. Elhagyjuk a LISZTET.
Tehát nincs kenyér- és süteményevés Fenci! Vigyázz, az Abonett, lisztes! Puffasztott rizs volt nálam a befutó, de csak az első napon kellett kenyérpótlék!

2. CUKROT sem fogyasztunk.
Sem barna, sem nád nem használható 4 hétig. Xilit SEM!

3. Az IVÁSRÓL ... Mert inni kell!
Ez az én nagyon, nagyon rossz szokásom. A reggeli és a délutáni kávém között, egyetlen pohár vizet sem kortyolok el. Ha pilátesz vagy bicikli van délelőtt, akkor egy fél decit talán. És mivel nem iszom, akár hat órát is kibirok WC nélkül. 
A történetem az ivással a következő. Bevásárlásnál lekaptam a polcról egy nevemmel ellátott Cola lightot. Természetesen megittam a tartalmát. Nálam a kóla fejfájás csillapitó. Kac-kac. Ma, kulacsként funkcionál az üveg. Vizzel, szénsavmentes vizzel van megtöltve és állandóan mellettem van, hogy ne felejtsek el inni.
Micsoda változás van a ...ben.

..........
4 nap alatt 3 kiló!  És nem éhezem, mert legalább 5ször eszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése