2013. július 26., péntek

Közkivánatra: Fogyókúra 3X!

Szóval, sokan kerestetek és kerestek meg privát üzenetekkel. Nos, július első hetében kezdett fogyókúrám avagy életmódváltásom, 4 nap alatt eredményezett 3 kiló fogyást! Aztán 3 napos balatoni hétvége következett, ahol kenyeren kivül minden másból kóstoltam, sőt alkoholt is fogyasztottam. Campari dzsúzt! 
A második héten, 2 kiló minusz következett és egy másik háromnapos Balaton, a kis bringakörrel.
Ez ugye 5 kiló. Jéééééééé, van derekam, nincs hurka a hátamon. Ennek annyira megörültem, hogy a harmadik héten már ettem napi egyszer normálisat. És egyetlen kiló sem érkezett vissza. De, elment a kedvem a bringázástól. Meleg is van, ezer más ügyes bajos dolgom is van ... Szóval hanyagolom a testmozgást! De! Én egy alma tipusú nő vagyok. Eddig kb., 38as alsó, 44 vagy 46os felső volt a méretem. Véletlenül, (Véletlenek márpedig nincsenek!) betévedtem az Árkádba. Az Árkádnak is a Promod boltjába. (46os méretemmel, meg az árak miatt ugye, maximum kirakatot nézegettem eddig!!!). Ésssss, a nagy leárazásra való tekintettel bevittem a próbafülkébe 3 darab 42es ruhát. Negyvenketteset! És mindhárom úgy állt rajtam, mintha rám öntötték volna. Hatezerbe került egy ruha. Nőből vagyok vagy mi a szösz? Igy megleptem magam. Egy velem jött, kettő ottmaradt. Itthon aztán próba, forgás, dicséretek besöprése ... szóval jelentem minusz 5 kiló egyenlő a  boldogsággal! Minden reggel és este mérlegre állok. A férjem ezt már tiz éve megteszi. És tiz éve elmondja, hogy szivem ...
Nos, elkezdtem úszni és lehoztam  a padlásról ezt a rázógépek ősét! Lehet vagy 35 éves. Egy talpon, (ami azonnal leszakadt, igy a gombfocipálya az alap) áll egy rúd, arról lóg egy pánt. A pántot a derekadon, hátadon, lábadon keresztülveted, az áram meg lötyögteti. Pár éve, mikor még tévéztem, lehetett rendelni ilyet lilában, cserélhető görgős övekkel ... igy ismerős?
És, nem zabálok. Nem eszem kenyeret SEMMIHEZ és SEMMIVEL! De ha éppen tonhalas baguettere vágyom vagy éppen elkészült a túrós rétes, délig! megkóstolom. A kolbászt is meg lehet enni paradicsommal és paprikával. A lecsót, a húst... Na a hús helyett inkább grillezett sajtot vagy zöldséget eszem. Három hétig ötször ettem. Ma már csak négyszer eszem, egyszer 8, egyszer dél, egyszer 3-4 körül és este nyolckor. Este nyolckor nyers gyümölcs vagy zöldség vagy zöld tea. Eddig, a munkámat sikerült igy szervezni. Ha, mégegyszer olthatatlan vágyat érzek majd a minusz ötre, ... még 3 hét ápdételést bevállalok. Csak most nem tudok erre koncentrálni. És igen, nem könnyű, de megéri! Igen, a reggeli édes keksz meg a chips, meg fagyi stb... van körülöttem, ilyenkor szépen felhasitok egy répát avagy vágok egy szelet dinnyét. Úgy kell megpakolni a hűtőt, hogy mindig legyen benne friss nass. És, amikor vacsora van ... én a kertben locsolom a virágokat. A szagok miatt. Négy hét után ma milánóit reggeliztem. Koktélparadicsom, uborka a tizóraim és eszem majd egy tárkonyos levest. A családnak összeraktam  a rakott krumplit. Ha marad, reggelire megkóstolom. Na, itt álljunk meg egy szóra 12 szem krumpli, 6 főtt tojás, egy szál kolbász, zsirjára sütött szalonna, a rétegek közé reszelt sajt és tejföl. Nos, egy krumplit, egy tojást, egy kis kolbászt, szalonnát, néminemű sajtot és pár kanál tejfölt főzés közben eddig csak úgy bedobtam. Vajon ezzel csak én voltam igy vagy más nő is? Eddig, mondom...mert most kóstolás nélkül főzök és nem érzem, hogy ... de egy pohár nyers paradicsomlé azért elkortyolásra került.
Szóval a fogyókúrához avagy az életmódváltáshoz, CSAK akarat szükséges. Mert, ezt egy életen át kell játszani...igy ötven felé ballagva!
U.i. Csak érdekességként, lassan 25 évesek leszünk és a menyasszony súlyomhoz pontosan csak egy-egy kiló rakódott évente. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése