2013. július 11., csütörtök

Joan Anderson: Befejezetlen házasság



Még nem olvastam a szerzőtől könyvet. Még nem tudom, hogy mi vezérli a kezet, hogy rákattintva megrendelje a művet. De, azt tudom, hogy véletlenek nincsenek.
Idézek:

"..., minél közelebbi volt a viszony, annál távolabbra kell mennie a gyereknek, hogy elszakadjon a szülőtől. - Nem válhatnak felnőtté a szüleik jelenlétében - magyarázta. - Ráadásul újak, mások és jobbak akarnak lenni, mint mi. "

Bennem elszakad egy húr és valami meleg érinti arcomat.

"szeretni annyi, mint keresni a módját, hogy a másiknak könnyebb legyen."

És ezt hányszor, de hányszor nem akarjuk elfogadni!

"A változatlanság a halál", figyelmeztet a kinai közmondás."

És vajon mikor vesszük észre azt, hogy változtassunk végre?! Még meddig bújunk el valami mögé?

1 megjegyzés:

  1. Üdvözlet Kedves blog író!

    Én is nem rég találtam rá az írónő két könyvére. Én is elmúltam 50 éves és nagy örömömre szolgál a könyveinek az olvasása. Sok mindenben egyetértek az írónővel, bennem is megfogalmazódtak hasonló gondolatok. Örülök, hogy Önnek is tettszett a könyv.
    Üdvözlettel Gyöngyi

    VálaszTörlés