2012. március 3., szombat

Hm?!

Ha péntek, akkor fodrász! Az ezüst "lenövést" visszavarázsolja szőkére a lány.Közben mesél. Közös ismerősünk egy szőke manikűrős lány, alig 29 évesen agyhalállal fekszik.Szívenüt, a történet. Csörög az a fránya mobilom, elkövetem azt a hibát, hogy felveszem. A telefonáló úr gyerekével találkoztam úgy két hete. Akkor függőben maradt a kérdés, hogy fussunk-e neki az amerikai tanulásnak. Akkor még csak az apa álma volt, mára már a gyermeké is. Jó, de először célozzunk meg egy magyar középfokot, tudásilag. Mert érettségi ide vagy oda ez a mostani tudás alapszint. Közben alakul a hajam, míg eme vitát folytatjuk.Az úr, akivel eddig egyetlenegyszer találkoztam, arra kér tanítsam a gyereket ingyen, április közepén kifizet.(Ha őt is kifizetik, mert lehet csúszni fog minden.) Az építőiparban biztosan van ilyen. Mert utána érdeklődök gyorsan a közeli településen, ki is ez az ember, akit utamba sodort az élet. De, visszahívom a pálya széléről (edzésen vagyok a gyerekkel), hogy ez kedves uram így nem működik! Szóval rendeljek meg két könyvet, tanítsak hat hetet ...olyasvalakit, akit életemben egyszer láttam:), inkább a családomé az a három ingyen óra. Vagy a hobbimé, vagy csak úgy van...
Egyszer nagyon régen egy zsidó ember azt mondta, mindig alkudjunk, még a leglehetetlenebb helyeken is. És elsőre ránk csodálkoznak, de ez azóta is működik. De ingyen?, ...egy idegent?, húha
most leírtam és letettem ezen kövem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése