2012. március 13., kedd

A tribünön (nlc)


Évek, hónapok, hetek óta arról szól a hétvége, hogy valamelyik gyereket versenyre, meccsre kísérjük.
Szeretem  állapot ez. Végre kint lehetek a levegőn. Azt nem mondom, hogy az ezen a  helyen uralkodó hangulat mindig tetszik. Itt volt ez a gyönyörű napsugaras, fogcsikorgató hideg hétvége. Megérkezünk a pályára.  A gyerekek azonnal mennek az öltözőbe, mi meg a szülőknek odaköszönünk és beszélgetni kezdünk. A nők bemenekülnek a büfé melegedőjébe. De aztán kicsal a meccs a tribünre. A szemünk fénye a pályán. Az első gólt a fiam rúgja, persze, hogy persze ettől „fontosabb” leszek. Itt még szokás a szülőnek gratulálni, ha a gyereke jó. Más kérdés, hogy öt perc múlva lehet azt érzi valaki, hogy most őneki innen kívülről a nézőtérről kell bekiabálnia a tuti következő passzot. Más kérdés, hogy úgy érzi valaki, itt és most valamit meg kell gyónnia.
Az tötént, hogy az éppen mellém sodrodó anyukának, megdícsérem a lánya haját. Igazi afrikai varkocs, és göndör.- Cserébe meghallgathatom a történetet, amit nem kérdeztem-  Ja, az apjától örökölte. Én marha, nem kellett volna megfordulnom, hogy megnézzem, hogy ennyire szemüveges vagyok, hogy nem látom az apában a félvért vagy négert. Pardon afro-amerikait. És az apa fehér és szőke és kékszemű  és az anyából ömlik kifele a történet. Nem a férjem az apja! Tudod a férjem kihelyezték az anyacéghez. Én már azelőtt megígértem elhagyom, mert impotens. Kérte, menjünk vele a gyerekkel. Mindig ki akartam próbálni milyen külföldön élni, hát elkísértük a gyerekkel. Én olyan szerelmes lettem ott, te! És terhes. És fogtam a gyereket hazajöttem. Persze a szerelmem nem követett. Azóta sem hallottam róla. A férjem meg hazajött az egy év után és azt mondta a nevére veszi és felneveli sajátjaként a”zabi” gyereket, ha vele maradok. És láthatod, betartotta a szavát. Impotens, de mindent megtesz értünk és én azt csinálok, amit akarok.
Úgy, de úgy csúsznék, másznék jobbra vagy balra. Mert egy-szerintem kétszer, ha találkoztunk ebben a földi létben. Kettő-nem tartozik rám. Három-ha már megosztotta én kiosztanám. Mivel nem tettem meg, hát most megosztottam. Kommentár nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése