2012. március 14., szerda

Lopás (nlc) és Új!

Mindennapi állapot. Amikor felvették az egyetemre, az összes arrafelé kicsit is ismerős magyartól érdeklődtem. Mindenki megnyugtatott a közbiztonság-tökéletes:) Beszélünk, mert ellopták a kölcsönkapott bringáját. Az övé egy rozsdás vacak volt, a többieké új, azok ott maradtak. Persze, hogy volt rajta zár és persze, hogy az ablakuk alól. Azt mondja fényes nappal sétáltak egyik épülettől a másikig, az egyetem területén. Megállt egy autó, az előttük sétáló fiútól elkérte a notebookját, majd továbbhajtott:) A.-nak ma van a szülinapja. Hárman bérelnek egy lakást. Mindhármuknak van autója. Ketten ma korán indulnak az egyetemre. A. dél körül vizsgázik, ha odaér, mert az autó már nem áll a ház előtt. Reggel 8 és 10 között történt:) Szóval ki, hol és mikor van biztonságban? És én egy másik kontinensen ne aggódjak.
 
Az autót a város másik végében hagyták előkerült. Semmi nem hiányzott belőle, állítólag MEGSZOKOTT dolog, hogy a kábítószeresek elkötnek egy autót, mert taxira nincs pénzük, elmennek valahova, majd otthagyják. Érdekes nem? Kamerán látják a rendőrök és visszaadják a tulajdonosnak.
A héten történt. Francia szobatársunknak újra látogatóban voltak a szülei. (Harmadszor!)
Zsúfolt étteremben vacsoráztak. A lány a székre tette a laptopját,...ami a vacsora végéig eltűnt... Igen, azt én is megkérdeztem, hogy a vacsorához, miért viszed magaddal a laptopod?! . 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése