2012. március 30., péntek

Cigányszerelem

Amikor az ülő foglalkozásaimra koncentráltam, kifelejtettem a színházat. Pedig tegnap az Operettben néztünk, hallgattunk hungarikumot, azaz operettet. Hungarikum vagy osztrakikum...néző leszek. Említettem, hogy a két hely, ahol mindent megnézek a Madách és az Operett. Cigányszerelem. Egyszer nagyon régen, Kolozsvárott már láttam. Vannak emlékeim...
Az este ... figyeltem a színészi játékot, mert a történetet ismertem. Valahol Erdélyben játszódik a történet, azt viszont nehezen tudom elképzelni, hogy Dragoján Zórika magyar lenne? Dragoian Zorita.
Ma már színpadon sincs lehetetlen. (Miss Saigon-helikopter) Autó vagy oldalkocsis motorkerékpár, mint díszlet. És azok a díszmagyarok. Szórakoztató...
.Következő


Következő


Következő


Kritikát most nem is írok, az örök optimizmusom jegyében született a bejegyzésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése