2012. március 8., csütörtök

Jelek 1

Érdekes! Olvass végig és talán, magadon is felfedezed valamelyik jelet. Nőnap ide vagy oda, szorgalmasan nyújtottam tegnap piláteszen. A matracomon fekszem, amikor a szemem látószögébe kerül, a harmincas nő "agyon" szoláriumozott lába. Mit lába, a bokája. Jééééééé, csupa, kék és lila véraláfutásszerű hajszálerek sokasága. Azt hittem ez csak a 45 felettiek kiváltsága. Lehet, hogy rossz a memóriám?
Körbenézek gyorsan. Mindegy, hogy huszon vagy hatvan a nő MIND "festett" haju. Énőszségem, 35 évesen érkezett. Először csak samponnal bemostam a hajam és takart, de ma már kell a szakszerű festés. És ameddig megtehetem, addig a fodrászra bízom a hajam.
Haj, szőr! Miért van az vagy lehet, hogy ez csak nálam van, pardon volt! A 45! utáni reggelen belenéztem a tükörbe. Ott volt az arcomon egy haj! Egy szőr! Ősz-az államból ágaskodott kifele. Azóta bajusz környékén is néha valahonnan a dermából egy-egy fehér vagy fekete haj "égnek áll". Ezek honnan jönnek és fiatalkorban miért nincsenek?
Ha már haj vagy szőr és őszülő-mindenhol elkezdődik az őszülés. Hónalj, láb, ... pontosan ott. Védekezem, akár egy újszülött olyan szőrtelen lettem. Mert egyszer a haj és a szőr úgy dönt, hogy elhagyja az "öregedő" (ezt a szót nem én írtam, a kezem pötyögte ide) testet. És én be is segítek neki. Így a trendi.
Aztán egy másik jel, amikor estére már nem elég hosszú a karom, hogy távoltartsam a könyvet, hogy el is tudjam olvasni. A bevásárlásnál, látom az ingyenes szemvizsgálatot. Odamerészkedek. A diagnózis. ÖREGKORI TÚLLÁTÁS. Az alig harminc doktor bácsi diagnózisán felháborodok. Egy taknyos mond engem öregnek. A francba kisfiam, vak az te vagy, mert szemüvegben sem látod, hogy NŐ vagyok. Következik természetesen a szemészet, a szemüveg, ami szerencsémre csak olvasásához, internetezéshez kell. És ekkor, pontosan amikor felteszem észreveszem, hogy a nyomtatott könyveimben a betűk nem szürkék, hanem FEKETÉK. Ezen majd egy hónapig szórakozom. Tény, szemüveg nélkül nem láttam őket feketének.
Aztán....
Mára ennyit a jelekről, mert holnapra is kell némi jel....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése